رئیس دانشگاه علمی کاربردی البرز:

اقتدار کشور در  گرو جهاد علمی و توسعه دانش بنیان است

«یوسفی طرزجان» گفت: توسعه دانش بنیان به اندازه‌ای دارای اهمیت است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر آن تاکید کرده‌اند و نام سال جاری را بر مبنای آن قرار داده‌اند.
کد خبر: ۵۶۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 10December 2022
سربلندی و استقلال کشور در  گرو جهاد علمی و توسعه دانش بنیان است
«مصطفی یوسفی طرزجان» رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز با تاکید بر اینکه جهاد علمی سرآغاز پیروزی‌های بزرگ برای ایران اسلامی است؛ اظهار داشت: دستیابی ایران به فناوری‌های حساس امروز برای کشور قدرت بازدارندگی ایجاد کرده اما این روند همچنان باید با شتاب تداوم یابد.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی؛ دانشگاهی جامعه آفرین است؛ افزود: دانشگاه علمی کاربردی بر مبنای ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه کارآفرینی در کشور ایجاد شده و هدف غایی و نهایت خدمت به جامعه است.
 
وی درادامه داد: در دانشگاه علمی ـ کاربردی بر اساس نیاز بازار تلاش می‌شود تا دروس و سرفصل‌هایی به دانشجویان ارائه شود که برای آنها در زندگی و اشتغال زایی مفید باشد.
 
رئیس دانشگاه علمی کاربردی البرز با تاکید بر نقش جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانشجوی متعهد و متخصص می‌تواند اسباب سربلندی کشور شود و در این زمینه باید کوشید تا بستری شناختی ـ معرفتی برای  دانشجویان فراهم شود تا از گرفتار شدن آنها در دام تبلیغات و سیاه نمایی‌های شبکه های معاند جلوگیری شود.
 
یوسفی طرزجان همچنین رشد علمی کشور را اسباب هراس بیگانگان دانست و گفت: دستیابی به برخی دانش‌های حساس باعث هراس دشمنان از پیشرفت‌های کشور شده است و همین مساله نیز از عوامل تحمیل اغتشاشات به ایران اسلامی در جهت  به حاشیه بردن دست آوردهای علمی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار